Sugen på våriga skor

Nu när snön försvinnen och det bara är massa grus ute på backen så får jag alltid vårkänslor.. sen är det ju typ sol hela dagarna också så det är ju ännu bättre ;)

Hur som helst. Tack vare alla vårkänslor så börjar jag bli sugen på att köpa lite vårskor. Sitter i köket här just nu och såg nyligen en tjej gå förbi med ett par färgglada converse på sig. Jag har aldrig någonsin ägt ett par, men jag börjar bli sugen. Liksom i en fin färg, varför inte? Får se hur det blir med det i alla fall..

Så mycket mer än såhär har jag egentigen inte att säga. Förutom, vad ska jag köpa till lilla kusinen som det är dop för på Lördag? Förslag?!


Converse från Spartoo



Båda från Skopunkten


Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

Jag fäller en lite tår för att jag inte kan köpa skor också :/

Mina fötter är så svullna så att köpa skor nu kommer ju bara vara ganska dumt av mig :(



Får nog ta fram mina och mysa med dom ett tag så dom inte tror att jag har glömt bort dom :/



EXTREMT snygga var dom iaf :D Precis din stil :D <3

2012-03-08 @ 09:58:24
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

SV: Jo, ska faktiskt försöka få det gjort imorgon eller iaf under helgen... Men jag är duktig på att dra ut på det måste jag säga :P



Känns som att jag aldrig kommer föda barn, kanske är därför :/

<3<3<3

2012-03-08 @ 21:45:02
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0