Kanske är det lika bra...

Verkar som om jag håller mitt löfte som jag lovat både mig själv och min älskade pojkvän, som varje dag under tiden vi levt tillsammans påminnt mig om att det är ett viktigt måste.

Kan dock inte hoppas på att det kommer lösa sig helt. Har ju ett jobb att gå till också..


Får jag säga att det är ganska drygt att man jobbar inomhus hela dagarna när det är så fint väder utanför fönstena? Det är det i alla fall! Tur är väl att jag kan sitta här på vardagsrumsgolvet/balkongen och njuta innan solen försvinner, än är den inte borta här ifrån och klockan är ju trots allt efter fem på eftermiddagen! Skönt..

Men nej, nu börjar det kanske blir dags att bege sig ut i köket. Puss på er!


Bild tagen för några veckor sedan.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Svar: ja eller hur! Jag som hatar bajs!!! Tur Eric ställde upp och tvättade bort det, haha

2012-05-29 @ 12:57:18
URL: http://nathalieelfstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0