Arbetat klart.

Nu är sista arbetsdagen klar. Känns dock inte så än, märker det nog först på måndag när jag inte behöver gå upp av någon klocka. Konstigt!

Kommer även sakna alla fina på jobbet, uschusch ♥
 
Över till något roligare, min finaste bästavän var här igår, myste med magen lite :) Hihi. Så vi + sambon då, åt lite tjockis mat och glodde på x-factor innan hon vid tio begav sig hemåt. Trevlans!
 
Har väl inte mycket att bjuda på så visar lite bilder istället.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tårta som kollegorna bjöd på i torsdags, de valde hallon på också för att de vet att jag älskar hallon. Hur underbara?
 
Ny tapet i bebisrum nu!
 
 
Magen idag, v. 38+2 ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

tjusigt det blev med lampan och mattan skymtar jag också ;)

2012-11-04 @ 00:11:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0