De gissade fel!

Nu är det två till som stryks från listan (snart även Annirene för dagen och Linn för morgondagen, tror inte det kommer hända något så snabbt, tyvärr tjejor ;)). Bästis-Elin ändrade dock sitt datum nu så en uppdaterad lista kommer här :) Har lagts till lite andra personer också. Spännande dehär ;)

30 Linn
5 Elin S, Adina
6 Annirene (pojke)
7 Linn
9 Lisa (flicka)
10 Josefine, Svärmor (pojke), Tubbe, Ella
11 Lisa (pojke), Ulrika, Elin S
12 Linda, Cattis (pojke 51cm 3800g)
13 Amanda
15 Sabine
16 BF Mamma (51cm 3340g)
17 Emelie (pojke 50cm 3340g), Rasmus, Josefine B (pojk 50cm 3478g), Theresa (pojke 50cm 3450g) Putte
18 Ann-Sofie, Elin K
19 John
20 Pauliina (pojke), Frida (pojke)
21 Jocke, Sara
22 Nathalie
23 Zelin
24 Frida (pojke)
25 Kim (49cm 3560g)
26-27 Jelena
2 Pauliina


En annan kul sak är denna kommentar jag fick nyss, blev väldigt överraskad då jag alltid sagt att ingen läser min blogg + att ja, vem vill läsa den? ;) haha!

"Hej Evelina! Till att börja med vill jag säga Grattis till dig och Sebastian för er bebis! :)

För några år sen hittade jag din blogg på bilddagboken av en slump. Jag tycker det är jätte roligt att följa din blogg och det lyser upp vardagen lite att få läsa om dina framgångar och allt som väntar dig.

Jag tror att ni kommer få er bebis den 20 eller den 24 November, och jag tror ni får en liten pojke. Vad tror ni? Har ni kommit fram till några bra bebis namn ännu? :) Mvh Frida"

Väldigt kul i alla fall. Tack Frida!


Kommentarer
Postat av: amanda

määh fusk, man kan ju inte ändra när man haft fel, haha nejdå ;)

2012-11-06 @ 14:54:13
Postat av: Michaela Savela

Hejsan Evelina! Jag träder fram som en av dina trogna läsare! Jag har följt din blogg ganska länge nu.. Sen innan du och Sebastian blev ett par. Hittade din blogg via Elin Skogsberg då jag är bekant med henne. Sedan dess har jag varit fast! ;)

Lycka till med bebisen!

/ Michaela

2012-11-06 @ 17:38:28
URL: http://michaelasavela.bloggplatsen.se
Postat av: Elin =) 20 år och tvåbarnsmamma <3

Tråkigt att jag hade fel....Men kanske har rätt på nästa ;)

Ni får förklara för bebis att h*n kommer ha det lika skönt ute i massor av filtar och i eran famn ju :D
haha ;) <3<3

2012-11-06 @ 20:57:58
URL: http://elinskogsberg.blogg.se
Postat av: annirene

haha attans då !

2012-11-08 @ 11:41:56

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0