21 oktober 2012

 Vill börja med ett stort grattis till min älskade sambo som fyller 22 år idag ♥
 
Igår hade vi besök utav föräldrar och svärföräldrar. Mor och far för att fira Sebbe och Sebbes mor och far + lillebror för att fira Sebbe + mig, de tog två flugor i en smäll men mamma och dom väntar med mig till senare ;) Vilket är sak samma för mig, haha. Är ju Sebbe som fyller år nu så.
 
Hur som helst. Åt massa gott, cheesecake, tårta och sen blev det tjockismat och folket begav sig inte hemåt förrän nio på kvällen! Hujedamig, haha.

Vilket fall som helst. Visade "barnrummet" och börjar inse att fan snart ska det faktiskt ligga en bebis i den där sängen. Snart kommer jag ta vagnen ut på en promenad för att få bebis att sova i den friska luften. Snart är h*n här. Ni ser ju till höger, endast 26dagar kvar. Är inne i 37e veckan och egentligen så KAN skrutt komma när fan som helst. Fast det kan ju lika mycket dröja en månad till. Helt omöjligt att veta.

Men ja, det börjar i alla fall närma sig. Därför tänkte jag nu bege mig upp, kolla lite på det mysiga som finns och kanske plocka ner lite kläder som får följa med till BB. En BB-väska kanske borde vara packad från och med nu? Har inte tänkt på det riktigt. Nu ska jag i alla fall kolla på alla bebiskläder och längta lite ;)

Kommentarer
Postat av: Pauliina

Ja det är sant. Dock vill jag bli Bekväm med tanken, vill inte ha sladdisar :)

2012-10-21 @ 11:28:56

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0