Frukost

Här hemma har jag precis ätit lite kräm till frukost. Ingenting jag blir mätt på plus att det var så lite och tråkigt (finns ju ingen mjölk) så jag sitter här nu och längtar efter en god frukost. Ni vet en sån frukost där det finns massa gott att välja på. Mums..
 
Men men, finns inget massa gott att välja på. Känns som om det inte finns någonting hemma. Mjölken är slut. Brödet är slut - finns rostbröd i frysen, men neeeej.. Inga goda pålägg finns. Ingenting finns helt enkelt.
 
Just nu har jag heller ingen ork att sätta mig i bilen för att åka och handla. Tråkigt. Jag är hungrig.. Får bli en kopp med någon varm dryck istället. Latte Macchiato? Chai Latte? Varm choklad? Hm..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0