Första turen

Jaha, och så var det söndag igen! Kan det inte komma en helg som håller i sig i en vecka snart? Skulle vara skönt..
 
Hur som helst. Igår började jag och sambon dagen med att vakna kl 8. Värt? Men men, blev upp och hoppa, käka lite frukost, vika undan lite kläder som hade tvättats kvällen innan men som aldrig blev vikta och sen begav vi oss hem mot Sebbes föräldrar. Han skulle spendera sin dag där medans jag skulle ta min brummis och bege mig till mor och far för att äta tårta och säga grattis till min kära far som fyllde år.
 
Så så fick det bli. Efter att spenderat något timme hos Sebbe föräldrar så satte jag mig sen i bilen och åkte iväg. Helt själv. Så sjukt ;) Hihi. Men men, det gick bra. Stannade i Sala för att ta en paus för att gå ur bilen och för att köpa en smörgås och sen åkte jag vidare. Kom hela vägen till Norberg utan problem.
 
Väl där blev det lite tårta, lite mat och sen ett litet snabb besök hos lilla kusin Meja, som liksom bara springer omkring.. gud vad tiden går! Men men, sen blev det till att åka hemåt i mörkret. Var inte hemme förrän halv tio! Hihi, det var inte riktigt min plan, men det gjorde inte så mycket.
 
När jag väl kom hem så fick vi åka iväg direkt. Min fina älskling ville nämligen tanka min bil åt mig. Så se där fick jag en full tank. Fina du ♥
 
Idag ska jag nog inte göra så mycket. Känner för att bara slöa i soffan. Blir nog att slänga ner lite sängkläder och sånt i säckar så att vi bara kan flytta över det mesta småplock imorgon när vi ska få nyckel, ååh vad skönt! Det närmare sig..
 
Och nu när jag har brummat i min bil i x-antal timmar så kan jag säga att jag är nöjd med mitt köp! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0