Lördag

Goddagens!
 
Idag har en del av min käre familj varit här på lite besök. Kollat in nya boendet och fikat lite. Sebbe har dock varit borta hela dagen, han spenderade sin eftermiddag hemma hos sina föräldrar (ute i garaget kan jag tänka mig ;)) och kommer väl hem om någon timme, med sällskap. Robin och Maddis ska nämligen komma hit och kolla in boendet dom med. Får se om det kanske följer med en liten Melissa också (som kanske inte är så liten längre....) Trevlans :)
 
Så idag har jag fått lite damsuget i alla fall men bortsett från det så har inte mycket kul hänt utan just nu sitter jag här i soffan, framför tvn med en sovande katt i varje ände utav soffan. Vi är slöa idag :)
 
Men men. Ska väl runda av, gå och stoppa något lätt i magen eftersom att det inte blir mat riktigt ännu. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0