Som ni kanske minns..

.. så skrev jag sist när jag satt här i väntan på möblerna. Avslutade det inlägget med "På tal om det så kom dom nu!" Så ni kanske förstår vad helgen som var bestod av?
 
Ja, självklart. Plock, städ och även lite annat.
 
Först och främst så flyttades ju allt in på lördagen. När allt var på plats här så begav vi oss sen in till stan för att börja städa lägenheten och sen höll vi på med det fram tills att jag kände att jag ville ha mat. Blev i alla fall stor skillnad på det vi gjorde, för shiises så grundligt man städar när man städar åt någon annan! Ganska dumt väl? Haha.
 
Sen begav vi oss hemåt, resten av kvällen minns jag inte. Men blev väl något i stil med tv/film och bara ta det lugnt liksom. Sen var det söndag och då fortsatte städandet och det blev även helt klart! Skönt det, men dagen var inte slut där. Sebbe begav sig till sina vänner för att åka lite cross och jag begav mig till Västerås för att besöka IKEA, jiho! Helt själv liksom, vågat där minsann ;) Men jag kom hem med lite nödvändigheter (måsten) och även lite saker jag bara ville ha ;)
 
Bilder kommer säkert sen när det kommer bilder på vårat lilla "hus", men det dröjer ett tag till. För ännu har vi inte kommit i ordning. Men det brukar ju kunna ta sin tid, och det får det faktiskt göra också. Det viktiga är i alla fall uppe, kvar är bara allt småpill, sätta upp hyllor och sånt så foton och annat småpill kan komma upp någonstans.
 
Men men. Ett stort grattis till mig och min finaste som igår firade in vårat 3e år tillsammans. Tiden flyger liksom bara iväg, fort! Det firades inget speciellt mer än att jag hällde upp vatten i badkaret och tände ljus så vi kunde gå och lägga oss där i efter att vi ätit. Mysigt ♥ Så glad jag är att jag har min Sebastian!

Men nej ni, nu ska jag duka fram lite för snart borde Sebbe komma gåendes här utanför fönstret. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0