I väntan på mormor

Min käre mor ska komma hit idag, umgås lite och busa med Emil. Men vad gör då Emil i väntan på mormor? Jo, han sover. Haha, kanske är det lika bra så att han orkar vara pigg och busig.
 
Själv sitter jag bara vid datan och är lite ledsen över att min käre Tassimo måste avkalkas - ja för igår tändes lampan! Har jag några tabletter hemma? Nej, självfallet inte!
 
Får åka och kolla på Elgiganten i nästa vecka kanske. Vet inte om det går att köpa i butik nämligen för jag har fått för mig att man måste beställa direkt från Bosch. Vi får se. Antingen får det bli Elgiganten i Västerås i helgen, eller så väntar jag till nästa vecka och inviger det som kommer öppnas här i Enköping.
 
Ja för inte tänker jag gå dit på premiäröppningen i alla fall med tanke på att den är på fredag! Alltså en lönehelg, no way.
 
Men nej, nu ska jag runda av här och kanske börja skriva någon matlista så vi har inför storhandling som måste ske de närmaste dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0