Så var denna helg över

I fredags började jag och Sebbe dagen med att fara över till Västerås. Tog en sväng in på IKEA för att köpa den där rullgardinen som jag glömde bort sist och sen blev det Lager 157 efter det för att kolla lite. Fick med oss lite underkläder, ett par leggings till mig och ett par nya hörlurar.
 
Sen begav vi oss hem och inväntade Amanda eftersom att hon skulle komma för att umgås lite vuxet med mig under helgen, haha! Hur som helst började vi med att käka tjockismat (även om jag och Amanda tog sallad) och det blev det inte mycket annat speciellt i helgen. Sebbe åkte hem lördagmorgon och kom inte hem förrän på söndagen så jag och pandis underhöll oss själva tillsammans med Emil.
 
Blev i alla fall en lite promenad på söndagen när det var uppehåll och sen åkte hon hemåt vid tre tiden. Men trevligt var det :)
 
Strax efter att Amanda åkt så kom även mamma, pappa och bror Robert på besök en snabbis för att mysa lite med en bus-Emil.
 
Det var min helg men nu är vardagen igång igen och hittills har dagen bestått utav att busa lite, sova en minitupplur - vet inte ens om det var 30 mig. Ja, Emil alltså. Men nyss somnade han igen och förhoppningsvis sover han lite längre, annars kanske det blir så han sover längre inatt, haha.. Inte lika trött idag helt enkelt.
 
Bilder tagna av Amanda.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0