Sommar

Helgen har varit helt underbar! Suttit i linne hemma hos svärföräldrarna och umgåtts, fikat, busat, bara njutit. Ja, för där det var vindstilla kändes det i princip som sommar, sjukt! Och ja det är klart - färg fick jag och det hör ju inte till vanligheterna ;)
 
Blev två dagar där ute hos dom men idag när vi kom hem blev det projekt "renovera" altan. Vi har pratat om att dra bort den fula gröna mattan och istället bara ha brädorna framme. Så jag frågade om inte Sebbe skulle ta och slita bort den? Visst, ut gick han men istället blev det till att flytta en vägg till andra sidan så att det blev lite mer öppet. Tyvärr blev det ju inga före och efterbilder. Efterbild kanske kommer när allt är klart.
 
Nu kommer i alla fall lite bildregn från sommarhelgen istället!
 
 
 
Endast de tre sista som är tagna med systemkameran så måste skärpa mig och börja komma ihåg att ta med mig den lite mer så jag får bra bilder och inte bara massa mobilbilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0