Vanlig dag

Idag har jag och Emil inte gjort ett dugg. Han har ätit Morot&Potatis puré och ska alltså nu börja äta det varje dag :) Ska bli kul, att han får i sig lite annan kost en ersättningen - måste ju vara bra trist att äta samma sak vareviga dag.
 
Men men. Imorgon blir det lite annat, då ska vi bege oss till Eskilstuna för att busa järnet med finaste Elin. Vi får se vad vi hittar på och hur länge vi blir kvar där - vi ska i alla fall åka så fort vi är vaknar och klara här hemma. Ska bli skönt att få umgås lite med min finaste vän.
 
I helgen får jag även umgås med Amanda (och Emil får busa med henne också) så den här veckan blir nog bra :)
 
Jag och lillen idag ♥

Kommentarer
Postat av: KarinSandra

Mysig blogg och fina bilder :)

Allt bra med dig idag?
Krams

2013-04-09 @ 08:31:00
URL: http://karinsandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0