Inte längre så lätt

Igår började jag dagen med att trippa in till grannen. De har skaffat sig en ny (en till) kattunge som jag var tvungen att gosa med. Såååååå liten! Vägde ingenting! kanske något gram då men kände knappt att jag kände av. Men super-duper-mega-söt var hon och deras Tarzan är knappt någon kattunge längre fastän han bara är sex månader.
 
Sen kom mamma och Robert förbi och efter att mamma matat Emil lite så rullade vi över till Västerås för att köpa en ny bilbarnstol till Emil - i stort hopp om att det ska bli bättre för honom att åka bil! - gick även in i lite andra affärer och Emil fick sina första skor utav mormor.
 
Jag köpte ju ett par förr men dom är överdrivet stora så jag räknar dom inte som hans skor då han aldrig ens kunnat använda dom.
 
Hur som helst så har jag inte tagit några kort med kameran men bilder på instagram finns där både stol och skor syns :)
 
Klicka så ser ni dom större.
 
Och här har ni mitt dagsförsök till att fota korven. Nej, det är inte lätt längre. Han är aldrig stilla. Hur som helst har han en fin frisyr!
 

Långhårig börjar han bli också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0