Nytt

Blev en sväng till Västerås idag. Jag ville köpa mig ett par nya skor ett par converse, dock inte äkta.. lite för fattig (eller snål?) för det.
 
Med oss hem kom även lite nya kläder till Sebbe, äntligen! Tre(ja tre!) par jeans och lika många t-shirts. Något slog slint i huvudet på karln tror jag, men jag säger bara äntligen. Nu kanske det dröjer ett tag innan jag slipper klaga på att han behöver nya kläder ;)
 
Annars har vi inte gjort något speciellt. Det har regnat fram och tillbaka mest hela dagen så vi har hållt oss inomhus.
 
Mina favoritgrabbar ligger redan till sängs, brudarna ligger här i soffan och tvättar sig och jag ska väl ta å krypa ner i sängen nu jag med.
 
Bjuder på en bild Sebbe la upp på facebook nu ikväll efter att ha tittat till Emil innan han själv gick och la sig.
 

Sötpojken däckade med huvudet i fotändan istället, på griseknoa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0