Tankar

Har lite fundering på hur jag(vi) ska göra i hallen uppe. Hittils har vi alltid haft endast en garderob stått där, en övertråkig garderob som tillhör lägenheten dessutom.
 
Efter att de var här och bytte mattor i hall uppe och nere så har inte garderoben flyttats tillbaka pga. att jag vill ha någon sorts förändring i den.
 
Vad sjutton kan man göra med en hall?!
 
Testade ta en byrå och mattan från Emils rum i hopp om att det skulle bli bättre. Det känns sjukt mycket bättre, men jag tycker minsann att det är någonting mer som kan förbättras. Men frågan är bara vad? Och vad ska jag ha för färg på mattan som köps dit? Som sagt, den gröna på bilden nedan är alltså till Emils rum..
 
Någon som har något kul förslag, till väggar, golv och byrå?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0