Utflykt

Jag och Emil stack över till Västerås och mötte upp mina päron plus ena brodern. De skulle nämligen hämta hem deras nya husvagn som dom hade köpt utan att berätta, vilka busar!
 
Efter att vi hämtat den tog vi en svängom för att köpa en matstol som kan finnas hemma hos mamma och pappa. Det blev en hederlig Antilop från IKEA, alla har väl en sån? ;) Hur som helst köpte dom en blå åt honom. När vi vandrade runt där inne så somnade tussen i morfars famn också, så söt så.
 
Annars har vi inte gjort något spännande idag. Imorgon tar vi kanske en tripp in till våran lilla stad här i Enköping för att checka lite affärer. Men vi får se.
 
Nu ska jag bara kolla runt lite snabbt här innan jag säger godnatt.
 
Ruska på huvudet när mamma tar kort blir ju fint det med...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jättesnällt att du var villig att hjälpa till med min header :) nu håller Petra på med de redan men tack för att du erbjöd dig :)

Och Emil är ju bara såååå söt!

2013-08-13 @ 13:11:59
URL: http://emeliemalmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0