Vardag

En vanlig dag här hemma är ganska lik den andra vanliga dagen. Sebbe är borta på jobbet hela dagen, jag och Emil försöker underhålla oss själva under den tiden.
 
Oftast röjer Emil bara runt här hemma medans jag sitter med och bara sitter. Han behöver liksom inte mig, han kommer till mig och klättrar/kramas mellan varven men annars är han bäst på att bara kuta runt här hemma, från en sak till en annan. Kuta på knän och händer alltså, kryp-kuta.
 
Jag tänkte på det idag, jag tror han har rört allting på nedre plan - eller ja, allting som han faktiskt KAN nå. Det är rätt sjukt.
 
Annars fick vi snabb besök utav mormor, morfar och morbror Robert. De var i närheten så de kom förbi och hälsade lite. Bortsätt från det har vi gungat.
 
Alltså, vi gör inte ett dugg speciellt om dagarna. Men vad gör väl det ;)
 

Kommentarer
Postat av: Elin =) 21 år och mamma till två små busungar <3

inte ett dugg speciellt med småbarn är ganska mycket för andra ;) haha!

Puss på er <3

2013-08-28 @ 23:26:35
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0