23:45

Aloha!
 
Hela dagen har spenderats i bilen. Känns det som i alla fall.
 
Började med frukost tillsammans innan vi sen rullade mot Uppsala. Sebbe skulle hämta motorn till sin Pontiac och sen blev det en sväng förbi Mickes (Sebbes bror) jobb och till sist hem till svärisarna för att lämna motorn. Där fick Emil träffa farmor en sväng också innan vi strax där efter rullade hemåt igen.
 
Hemma klockan fyra! Alltså som en hel dag ;)
 
Hur som helst. Efter 40 minuter hemma stack Sebbe, lämnade oss själva. Det var dags för det årliga julbordet med hans jobb och än är han inte hemma. Men ja, han lär väl komma hem fuller som vanligt, blir en rolig dag för honom imorgon. Eller hur var det nu?
 
Och att skiva KEVIN VAAAAANNN! Angående Idol behöver jag väl inte. För det har väl alla redan sett antar jag :)
 
Men nej. Nu ska jag klicka ut från min tråkiga blogg och hoppas på att den en vacker dag blir lite roligare.
 

Dagens två.
1. En hungrig pojke, ja, han äter donken mat!
2. Mysigt sällskap till Idolfinalen!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tycker ni ska ta och flytta hit så vi kan träffas oftaaa ❤️

Svar: Tyvärr blir det inte någon flytt, men vore sååå mysigt om man kunde försöka få till att träffas ofta ändå!!! :) <3
Evelina Fahlström

2013-12-07 @ 19:31:31
URL: http://emeliemalmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0