Jobbet!

Idag tog jag och Emil en sväng in till stan för att besöka Intersport och Willys. Intersport mest för skojs skull, för nej, jag har inte råd att köpa någonting ;)
 
Men efter Intersport ringde jag jobbet och frågade om dom ville ha lite snabb besök så jag och Emil rullade dit en sväng. Sist han var där så var han ju pytte! S visade dessutom en bild hon tog första gången vi var där, då var han endast en månad ♥
 
Hur som helst. Vi var inte där allt för länge, babblade lite, Emil kröp runt och nere i källaren kröp han omkring och gapade "öh, öh" eftersom att det ekade lite fint där, haha.
 
Efter det åkte vi till Willys, ja Emil han somnade dock på vägen dit också eftersom att det var middags-vila-dags. Men det vara bara väcka honom och gå in det. Men nu har han snart sovit en timme till så jag ska väcka honom nu vid fyra så att han inte sover för sent :)
 
Senare kommer även bror förbi en sväng så jag bjussar på mat och så får vi se hur länge han blir kvar :)
 
Första gången vi hälsade på, på jobbet! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0