Lagar mat liiiiite sent...

Nu har jag precis tagit en dusch och även lagat lite mat. Ja, ni hörde rätt och ja, klockan är strax innan tolv på natten, men vad gör väl det? Haha.
 
Som jag skrev tidigare så skulle mor och bror komma förbi, när de kom så satt Emil precis och käkade lite mellis så vi slog oss ner tillsammans med honom runt köksbordet och tog en varsin kopp. Mamma kaffe, jag chai latte och bror varm choklad, haha ja.. inte har han lärt sig dricka kaffe ännu trots han närmar sig 30 ;)
 
Hur som helst. De spenderade hela kvällen här och det blev också så att vi beställde lite mat tillsammans så jag slapp ställa mig och laga något då. Så därav stod jag alltså nu och lagade mat, halv tolv på kvällen. En viss man (och barn) måste ju ha lunch imorgon - ja, jag gjorde till mig själv också.
 
Men men, imorgon är det BVC som gäller och vi håller tummar och tår på att vaccinationen inte tar allt för hårt på våran skrutt. Men såklart så återkommer jag om vikt och längd imorgon ;)
 
Nu ska jag rulla runt bland internetsidor innan jag slår igen och hoppar i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0