Västerås

Igår tog jag och Emil en sväng till Västerås. En sväng på IKEA, en sväng på H&M och en sväng på Barnens Land (före detta Barnens Hus alltså).
 
På IKEA blev det en röd badrumsmatta, det är ju trots allt jul snart. Och lite annat smått och gott. På H&M hittade jag en klänning att ha på julafton, jag fick ju ett presentkort där när jag fyllde år, så den slapp jag ju betala själv, hihi. Tack mamma och pappa ♥
 
På Barnens Land hade jag tänkt kolla efter julklappar till Emil. Hade spanat in två på Lekmer.se, men för att slippa beställa hem så tänkte jag kolla om de fanns där och det gjorde dom! :)
 
Nåja, blev alltså lite julklappar och annat nödvändigt och mindre nödvändigt. Köpte även julskinka på vägen hem som jag funderar på att dra igång idag, MUUUUUMS!
 
Annars har dagen bjudit på lite bus med Emil och även lite pepparkaksbak. Nu sover Emil och jag måste nog hänga upp lite tvätt, även om jag sitter rätt skönt här i soffan :)
 
     
 
 
 
Blandat från Instagram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0