Allt

Jag känner sånt sug för att skriva någonting, men eftersom att jag aldrig gör något speciellt spännande om dagarna - som jag sen kan skriva om - ja, då kan det bli lite trist.

En sak jag tänkt på, idag, då ångrar jag lite att jag inte hade en bättre kamera att ta bilder med under min graviditet. Har framkallat alla bilder som togs på magen MEN de är ju alla tagna med min mobil och det är så jäkla synd! Tänker på Linda som nu är gravid och alla fina bilder hon tar får mig att bli lite ledsen.. Men självklart glad för hennes och hennes skrutts skull, så himla kul att se tillbaka på dessa bilder sen! Men men, är som det är nu det ;)

Min lilla älskling ligger just nu är på soffan och sussar så sött. Slår mig ibland att jag fortfarande inte riktigt kan tänka "jag är mamma" för det känner jag inte av. Kan fortfarandra inte tänka att jag fött honom till världen, att det var just han som låg inne i min mage i nio månader och sparkades och gärna envisades mot mina revben där mot slutet. Kommer man någonsin förstå det?

Det är hur som helst super kul att se honom växa upp. Att följa honom i sin vikt- och längduppgång, att se honom utvecklas från var dag som går - så som att kunna hålla sitt huvud själv, greppa saker, titta på saker, skratta och le och allt dedär som småttinga gör.
 
Men nej, tappade suget för att skriva nu och väljer istället att gå upp och lägga mig i sängen. Ska krypa riktigt riktigt nära min stora älskling och pussa lite på honom. För att jag är så lycklig åt allt han gett mig!
 
Jag älskar min fina lilla familj (skrutt-katterna är inräknade;)) ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0