Erik Sebastian Karlsson ♥

Du kom in i mitt liv just under rätt tid. Att du liksom bara fanns där för att slå bort mina tankar från det tråkiga som skedde i mitt liv, utan att du ens visste om det. Bara att du var social genom att svara på mina miljardes, helt onödiga och allmänt dryga sms. Till en början var dina sms bra för att vilseleda min hjärna, men med tiden så kände mitt hjärta att det drogs mer och mer åt ditt håll än å mitt förflutna. Med tiden så insåg jag att det var du som skulle vara med mig, inte någon annan.
 
Att sen få se dig i ögonen för första gången och att få krama dig, pussa dig, ja.. bara se dig - gjorde mina dagar till de bästa man kunde vara med om. Än idag pirrar det inom mig när jag tänker tillbaka på dehär, den nervösa första träffen där i Strängnäs, åh. Kunde inte vara mer glad.
 
Att vi strax där efter liksom bara var fast i varandra är jag så jävla lyckig för. För ända sen dag ett så har du varit det bästa i mitt liv. Men troligvis så var allt detta meningen. Varför skulle vi annars sitta här, fyra år efter att jag - med pojkvän och helt utan någon speciell anledning - skickade ett sms till dig? Ett litet litet sms.
 
Jag har älskat dig i alla dessa år och självklart fortsätter det så än idag, mer och mer för varje dag som går. Du har liksom gett mitt liv en mening. Men störst av allt är att du har gett mig ett extra litet hjärta som är hälften av dig och hälften av mig, våran son.
 
Ända sen dag ett älskling, så har du varit mitt allt och så kommer det att förbli.
 
Jag älskar dig, jag älskar oss. Hela tiden, varje sekund, varje minut, varje dag. Uttryck det hur du vill, bara det betyder alltid.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0