Så var helgen över

Äntligen så tror jag vi har fungerande internet överallt! Jag ska inte säga allt för mycket än, men just nu funkar det. Vi får se om det håller i sig hela dagen och även mot kvällen, vi hoppas på det. Vore verkligen sååå skönt att äntligen ha något.
 
För det var ju det också, frågade EHB och de sa att "alla operatörer som har ADSL borde kunna leverera hit" - Tele2 sa ju då i telefonen till mig att ADSL, ja då krävs ju hemtelefoni också, känns inte det jävligt ovärt? Bortkastade pengar skulle jag vilja säga! Så vi hoppas ni att detta trådlösa mobila kommer fungera :)
 
Hur som helst, igår blev det en sväng hem till Sebbes föräldrar för att Sebbe skulle hjälpa en kompis med en bil. Så jag och Emil umgicks med farmor(svärmor för mig då) och lite senare kom även mormor(min mamma ;)) och då blev det lite mat i magarna men sen bestämde Sebbe sig för att dra iväg på fest så då valde jag att åka hem och titta på Melodifestivalen i sällskap av Emil och katterna istället för att vara kvar där hemma och kolla. Finns alltid en risk att man blir trött och jag vill inte sitta och köra hem hela vägen själv när jag är trött, bättre med lite sällskap då.
 
Hur som helst, min käre mor hade även med sig hoppgungan "Emil" dit så nu har Emil fått prova den lite snabbt igår kväll. Dock är han liite för liten ännu, liksom lite kort ;) Så han fick sitta med armarna inne i gungan, men han var rätt nöjd ändå, hihi. Bilder kommer sen, orkar inte gå ner och hämta kameran just nu.
 
Men nej, nu ska jag kolla igenom lite foton jag fick hem i fredags så vi framkallt, ska lägga dom i ordning för det gjorde tydligen inte de som framkallade bilderna, dryyygt ;) Sen får vi se när kära pappan kommer hem ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0