Från Emils ögon

Idag har jag vart hos BVC igen, dom kollade så allt var som det skulle med mig och sen fick jag lov att vara naken för mått och vikt idag igen. Fast idag var det inga problem för jag var så pigg och glad, men doktorn var elak - han "släppte" mig bakåt för att se så jag reagerade som man ska, vad tror han egentligen? Superläskigt så jag blev megaledsen ju...
 
Mamma däremot fick åka bil i snön och fickparkera (om jag nu kan kalla det så?) mellan en bil och snövall, men det gick bra. Tror jag, för jag sov ju såklart!
 
Men nu ska mamma ta ner mig till köket så hon kan börja med maten tills pappa kommer hem, fast kanske borde jag äta också, det var 5 timmar sen nu :)
 
+ att det har varit folk här och pysslat med badrummet idag, så snart kanske det är klart också ;)
 
En sak till, jag hade gått upp 120g sen förra veckan. Stoor pojke är vad jag är!
 
(En sista sista sak bara, jag och mamma har inte matchat med gröna kläder hela dagen, det var bara så att jag råkade bajsa ner min blåa med fina bilar på och nästan alla andra ligger i tvätten för jag har kastspyat ner dom, hihi, var bara fyra dagar sen mamma och pappa tvättade (a))

Kommentarer
Postat av: amanda

Haha aw ;-)

2013-01-15 @ 22:16:20
Postat av: Elin =) 20 år och mamma till två små busungar <3

Nemen lilla sötnosen, klart du får spy ner dina kläder :D
Mamma och pappa måste ju ha något att göra ;)

Puss på dig, jag saknar dig, även om du antagligen inte kommer ihåg mig ;)

Svar: Du tycker det va ;) / Mamman i huset här......Klart jag minns dig, du är ju coola Elin som vill ha en till bebis fast du har sagt att du inte vill... erkänn nu :)
Evelina Fahlström

2013-01-16 @ 20:53:23
URL: http://elinskogsberg.blogg.se
Postat av: Elin =) 20 år och mamma till två små busungar <3

Hälsa mamsen din att ni faktiskt är riktigt söta när ni matchar kläderna :D <3

Svar: Haha tacka :D <3<3
Evelina Fahlström

2013-01-16 @ 20:53:59
URL: http://elinskogsberg.blogg.se
Postat av: Elin =) 20 år och mamma till två små busungar <3

SVAR: Jag erkänner, jag vill ha en till bebis samtidigt som jag inte vill ha en till bebis ;) hahah :P

Svar: Haha ja du ser, ni får skaffa en till lagom till vårat nästa barn ;) haha!
Evelina Fahlström

2013-01-20 @ 21:08:54
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0