Shopping

Tjo hej!
 
Blev en sväng till Västerås igår för lite småärenden och för lite shopping. Planen var;
 
♦ In på Media Markt för att kolla en grej med kameran, även hör lite angående min hårddisk då den gett upp - livrädd att mina bilder inte ska gå att rädda!
 
Då även passa på att kolla vad ett Move-spel till PS3't kostar.
 
♦ Till Barnens Hus för att kolla om de har lösa bilfästen för babyskyddet
 
♦ Köpa pyjamas till Emil
 
Såhär blev det;
 
Media Markt blev bara som tänkt. Sen detsamma med Barnens Hus, fästet måste beställas hem och helst i samband med annan leverans annars blir det extra kostnader för frakt..
 
Därefter åkte vi till Shoppingcentret i hopp om att hitta någon pyjamas i strl 62, (han hade ju just nu bara en som är i bra storlek, den andra är på gränsen till att ens sätta på honom längre) och tillslut så hittade vi ett två-pack på Cubus, vi gillar fossingar på dom, men det var verkligen inte många affärer som höll med oss om det.
 
Under tiden vi var på Cubus så sa Sebbe "du får ju kolla på något till dig själv också om du vill" - liksom när fan brukar han ens säga ja om jag verkligen tigger och ber om det? Så snäll han var! :) Haha.. Så med mig hem fick jag ett par nya byxor och en tröja. Blev även ett par skor från Din Sko.
 
Tänka sig men till och med Sebbe handlade, en ny jacka! Kanske på tiden kan man tycka då han har haft sin i typ 7 år??! Emil fick även ett par byxor och två små bodys i strl 62 så nu har han lite nytt :)
 

Kommentarer
Postat av: Elin =) 20 år och mamma till två små busungar <3

Det där var inte bra, nu blev jag sådär väldigt sugen på att köpa skor :/
Snygga var dom med andra ord :D
Min andra halva här hemma säger inte att jag får gå lös sådär och shoppa.... Han vet vart det slutar :/

Svar: Haha nää men du har ju så mycket mer skor än vad jag har så ;)
Evelina Fahlström

2013-01-16 @ 20:58:01
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0