Sova för natten

Äntligen har lillmini kommit in i att somna en annan tid än kl. 01 - för natten. Han sover nu, eller han ligger i alla fall tyst uppe i sin säng så det är ju toppen. Äntligen får jag lite mer val, är jag trött - så får jag sova, vill jag ha egentid - så får jag det.

Igår somnade han runt 23 och vaknade för mat först (nu minns jag inte, men tror halv 6) sen somnade han om tills vi skulle gå upp kl halv 8, annars hade han säkert sovit längre. Fina du :)

Idag var vi i alla fall hem till Sebbes föräldrar för att fira hans lillebror som på måndag fyller hela 14 år! Åkte även förbi Robin och Maddis för att hämta en bärsele som vi fick, så nu kan jag göra saker här hemma även om Emil vill vara nära, om han godkänner 'vara nära' på det viset ;)

Men nej, tror jag ska bege mig till sängs nu. Nu när jag kan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0