Äventyr

I fredags blev det en tripp till Borlänge då Sebbe hade hittat en bil som han såå länge drömt om att ha, och hem åkte vi i varsin bil. Nöjd kille? Om han va! Hihi.
 
Lördagen bestod ju som ni kanske såg i förra inlägget utav Powermeet. Åkte dit på morgonen och spenderade hela dagen och kvällen där innan vi runt midnatt åkte hemåt igen. Lite lagom seg man var då och min kropp blev visst lite bränd i den underbara solen också, ops!
 
På söndagen ville Sebbe gärna hem till sina föräldrar så han kunde få pyssla med nya bilen så jag och Emil åkte med dit vi med och spenderade våran dag där i det (lite för varma) fina vädret. Men inte ska man klaga, lika bra att njuta när det väl visar sig från sin fina sida.
 
I måndags så åkte jag och Emil hem till mina kära päron några timmar. Gjorde inget speciellt utan åkta bara dit för att hälsa på.
 
Igår åkta vi istället till Västerås då jag på Powermeet insåg att ett paraply till vagnen måste köpas! Dummaste var väl att jag var i Västerås på torsdagen och tittade på paraplyt men köpte det aldrig.. Hur som helst igår åkte vi dit, köpte med oss ett paraply till vagnen, kollade runt i lite andra affärer och då köptes även tre linnen till mig själv, former så jag kan göra glass till Emil (ni vet sånna i plast som man fyller med vad man vill i princip ;)) en handduk med Emils namn och två nya nappar också.
 
Idag då? Ja idag gör vi ingenting. Emil ligger just nu bredvid mig och sover och jag har precis återställt min telefon i hopp om att den ska bli lite normal. Håll era tummar och tår tack!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0