Nytt!

Idag hade vi två grabbar här på lite jobb. De var här och bytte ut två golvmattor. Hallen uppe och hallen nere.
 
Varför? Ja, hallen uppe hade en reva i sig som hade blivit vass uppåt och jag kan väl inte tycka att det är det bästa då Emil börjar krypa omkring. "Sådär ska det ju verkligen inte vara" fick jag som svar när jag visade det och därför byttes den mattan ut.
 
Hallen nere var sjuuukt ful! Men anledningen var för att den inte satt fast ordentligt då limmet släppt (om den någonsin ens setat ordentligt? haha) Hur som helst så byttes båda ut idag. Tänk att de klarade jobbet på en dag, äntligen så tog det inte hundra år ;)
 
Här har ni hur hallen nere såg ut förr. Den uppe blev det inte så stor skillnad på trots allt så orkar inte visa den.
 
Nu ser det ut såhär :)
 
Finns ju inte allt för mycket golv att välja på, men denna blev sjukt mycket bättre. Eller vad tycker ni? ;)
 
Ni saknas bara nya tapeter då jag tycker att det är superfult och mörkt med det blå som vi har nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0