Powermeet.

Emil får åka raggarbil för första gången!
Framme vid marknaden i Västerås runt 9-10 på morgonen :)
Sebbe köpte den fina klänningen åt mig där på plats så jag äntligen har någonting att klä mig i under dessa evenemang :)
Emil var glad och gnällig om vartannat, men kan man begära annat med den värmen, hujedamig!
Emil kör bil ;)
Sen åkte vi till bror så Emil fick träffa morbror John (och vänner) :)
Sist men inte minst blev det tillbaka till burn-outs och jag och svärmor satt kvar i bilen med en sovande Emil medans grabbarna njöt det sista innan vi vid halv tolv åkte hemåt.

Haha, komiskt att man lyckades parkera bakom grannens (vägg i vägg här hemma) bil på den SOOOORA parkeringen med MAAAASSA bilar! ;)

Nu blir det sängen. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lillgarden

Härliga bilder! Och SNYGG klänning!

Svar: Tusen tack! Är riktigt nöjd med klänningen också :D
Evelina Fahlström

2013-07-09 @ 22:37:48
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0