Regn

Idag har det regnat exakt hela dagen! Vad vet jag, men Emil kanske blev trött utav det?
 
Började dagen med att få sova ända till kl. 9 innan första målet mat - normalt sett brukar han vakna 5-7 någon gång men idag dröjde det visst lite. Vi gick ner och han fick i sig lite gröt men sen kröp vi ner i sängen igen och när jag vaknar är klockan helt plötsligt runt 12!
 
Gick ner och åt frukost i lugn och ro och fick tillslut gå upp och väcka bebis eftersom att klockan började närma sig ett! Efter kanske två timmar så började han bli trött igen! Så han somnade så sött. Sen blev det sängen igen redan halv tio, hihi!
 
Sen vill jag skryta lite om en sån underbar sambo jag har. Idag kom han hem med en blombukett, bara sådär! Helt utan någon speciell anledning, fina hjärtat ♥
 
Från instagram idag.
 
 
Där såg ni förresten lite av nya sängkläderna.

Kommentarer
Postat av: Elin =) 21 år och mamma till två små busungar <3

Två snälla pojkar har du :D

Svar: Ja det har jag verkligen :D Oftast så ;)
Evelina Fahlström

2013-06-14 @ 00:38:27
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0