Babyvakt

Lagom surt är det när skrutt somnat uppe i sängen och sen hör jag att han vaknar och vem har då väckt honom? Jo, Maya som hoppat upp i sängen... antar jag eftersom att det sa duns och hon kom ut därifrån när jag kom upp..
 
Men men, tror han somnade om.
 
Nu tänker ni kanske - stäng dörren? Ja men visst, hade jag gärna gjort. Men vi har ingen babyvakt så finns en risk att jag inte hör honom då och det gör mig nervös.
 
Ja, jag och Emil kunde inte följa med när Sebbe tattuerade sig då stället var lite trångt enligt tattueraren och ja, det vara bara ett rum i princip sa Sebbe. Tråkigt tyckte vi som hade sett fram emot att få åka iväg lite. Nu är han i alla fall påväg hem från Uppsala så nu väntar jag spänt på att få se hur det blev! :)
 
"Är du verkligen säker på att du vill göra tatueringen där? Det är värsta stället man kan göra på - gör ont som fan" Tatueraren till Sebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0