Besök av mormor och morbror

Jo jag vet ni har en Audi, därför jag kunde säga "det kanske du såg" ;) Finns ju dom som inte alls kan bilar som säger "det var en blå" när man frågar vad det är för bil ;) hihi. Men ja, Audi i sig har ju en del likheter från modell till modell :)
 
Men jag hade gärna haft en nyare jag med fast jag hade nog inte råd med en 07 när jag köpte min heller med tanke på att det var i samma veva som jag tog körkotet och det är ju bara min bil, Sebbe har ju en egen :) höhö

Nu sitter jag och Emil här och väntar på besök. Min käre mor skrev nämligen till mig på facebook om jag hade några planer, men det har jag ju (som vanligt ;)) inte - så hon och min ene bror skulle komma över :) Trevlans!
 
Men nej, nu ska jag resa mig från golvet och ge Emil en napp - han börjar bli lite trötter.
 
Ja, han somnar väl säkert lagom tills dom kommer, skit kul ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0