Besök

Ja, gårdagen bestod av att jag först och främst städade - tur man inte har en lättväckt pojke när han somnar på soffan och jag måste damsuga, se det gick bra ändå ;) Hur som helst. Gick även igenom lite lådor och slängde massa onödigt skräp och mitt i allt ringer mamma och meddelar att hon ska komma förbi :)
 
Två timmar senare kommer då mamma, mormor, min kusin och hennes mamma. Trevlans! Så här blev det full rulle, Meja sprang efter allt - tur att Emil har liiiiite leksaker om vi säger så ;) Glodde in katterna och provade mina skor, så fint så. Bortsett från det blev det lite fika och innan de begav sig hemåt kollade vi på Farmen, höhö.
 
Hur som helst så var det supertrevligt med lite besök och fick även två fina och försenade doppresenter. Kan bjussa på en bild senare eller en annan dag.
 
Idag så har det blivit en liten snabb tripp till Västerås och Elgiganten för att hämta hem mina älskade bilder (jaa(!) mina bilder betyder jävligt mycket för mig att ha kvar) och så fort jag kom hem kopplade jag in den lilla underbara hårddisken (snacka om att den är så mycket snyggare och smidigare än min tidigare, kan visa bild på dom också ;)) och se där, alla mina grejer fanns kvar :D
 
Ska bjuda på lite alla möjliga bilder sen i ett annat inlägg så ni också får njuta lite av dom! Haha.
 
Jag, lille Emil och min kusin Meja ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0