Helgen

I fredags blev det en liten sväng till återbruket och slänga lite småsaker och därefter så bestämde jag och sambon oss för att ta en lunch ute - nej det händer ju inte direkt ofta! Så medans Emil så snällt sov i bilstolen på golvet bredvid oss så fick vi äta våran goda sallad till lunch inne i stan. Mums! (Amanda vet hur gott det är ;))
 
Därefter blev det inte mycket mer gjort den dagen. Tog en sväng förbi affären och sen åkte vi hemåt och Sebbe rev ner lite "ris" som hängde här ute på våran altan, sjukt fult och irriterande. Skräpade mest bara ner och tog den enda av den lilla sol som hade möjlighet att komma in, haha. Hur som helst så rev han ner alla klätterväxter och nu är det borta :) Sen blev det lite egengjord pizza framför tv:n innan vi till sist gick till sängs.
 
Lördagen bestod ju av dop och gårdagen bestod väl inte heller av allt för mycket. Egentligen ingenting. Mest bara vara hemma och inte göra någonting alls! Men det var skönt.
 
Idag däremot serni, idag har jag varit hos tandläkaren på typ... vet inte hur längesen det var! Fick ju en tid förr som var i Norberg kl 8 och den var ju bara avboka och då slog det mig att ja, kanske skulle man liksom byta tandläkare till hit till Enköping? haha. De var då lite kö så det var bara vänta och för ett tag sen nu så fick jag en tid :)
 
Men, inte allt för lätt med Emil utifall han blir ledsen kände jag så jag hade tur att min kära mamma var ledig idag så ja.. idag åkte jag hemifrån utan Emil och var utan honom i en hel timme.. aldrig hänt och liksom, lilla Emil ♥ hihi
 
Han hade hur som helst varit snällis under svängen jag var borta och mina tänder såg också super ut så nu fick jag en tid först igen om två år, aah! ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh kan vi inte äta där nästa gång jag kommer ?? ;)

2013-03-07 @ 23:02:10

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0