Sol

Ser att solen skiner ute. Våran termometer står tråkigt nog i skuggan så den visar ju den kallaste graden, vilket är 4+ men det lär ju också betyda att det är riktigt skönt ute i solen!
 
Jag ska bege mig ut snart. Ta en sväng med Emil i vagnen men innan dess måste Emil få i sig mat, vilket borde bli när som helst med tanke på att han åt klockan åtta imorse. Känns ju lite onödigt att gå ut innan maten då ;) Tror i alla fall att han kommer somna gott i vagnen under promenaden eftersom att han sitter här i sin stol och hänger bara,  haha. Liksom lutar huvudet mot sin leksak som ligger framför honom. Sötis.
 
Men men, ska kanske kolla lite kläder på internet nu - ja bara kolla då, jag är shoppingsugen på kläder till mig själv, men tänker inte lägga nå pengar på det ;) Men innan det, klä på Emil lite kläder, haha.
 
Fina du ♥
Grattis till bebis Eddie som idag fyller 1år! :)

Kommentarer
Postat av: Elin =) 20 år och mamma till två små busungar <3

Han hälsar tack :D <3

2013-03-27 @ 22:28:23
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0