Tystnad

Helt tyst här hemma nu, förutom tv:n och datan - höhö. Men alla sover. Emil somnade vid halv åtta, vaknade för sista målet mat vid halv nio och somnade sen om. Äntligen har han lärt sig att somna tidigare än 22-00 på kvällen/natten. Men men, man ska väl inte ropa hej än antar jag ;)
 
Super skönt ändå att han nu fått sitt egna rum klart som han sover i, blir så mycket enklare eftersom att Sebbe lägger sig vid nio och förr kunde det liksom krocka lite, så då fick Emil helt enkelt somna här nere på soffan så bar jag upp honom sen när jag gick för att sova. Så inte Emil låg och pratade sig till söms inne hos Sebbe, även om nu Sebbe är döv när han sover..
 
Men nu är allt lugnt. När Emil börjar bli trött mot kvällningen så går jag upp och lägger honom i sin säng så får han somna där och vi stör inte honom och han stör inte Sebbe - perfekt!
 
Som jag känner nu så börjar tröttheten smyga sig på (Emil vill trots allt ha morgon halv nio ;)) så jag funderar på att bege mig upp och gosa ner mig under täcket? Ja, så får det bli :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0