Kärlek

Jag började min morsdag med att åka och hämta en bakis pappa i Uppsala. Ja för det var ju roligt... Haha. Väl hemma försvann han upp i sovrummet och somnade medans jag plockade undan och gjorde en tårta i sällskap utav Emil. Efter ett tag somnade även Emil så då satt jag där, själv vaken.
 
Men tillslut vaknade mannen i huset och då tog han tag i att laga hemmagjord pizza, mums. Medans vi åt satt Emil i gåstolen bredvid oss och pratade/gnällde om vart annat men tjoff så bara stog det någon i hallen som han kunde titta på och busa med. Mormor, morfar och morbror.
 
Vi åt tårta, drack lite kaffe och de passade på att gosa och busa med deras lilla buse-barnbarn.

Emil har vart lite "ur rutin" här ett tag då han liksom somnat först vid 23, vaknat runt 8-9 för första maten och sen somna om till typ 11-12! Inte okej... Att sova SÅ länge jämt, för då kan han ju inte somna tidigare och han kan ju inte vara vaken ända till 23 varje kväll, haha. Men han hade även snuva och kunde inte sova i sin egen säng under två nätter utan det dög bara i våran säng med våra kuddar och så.
 
Men natten till söndagen dög i hans säng, bara han fick en kudde från oss, haha! Sen igår somnade han vid 22.30 och vaknade för första maten vid 06 och sov sen till 10 igen. Alltså är hans rutin nu igång igen! För nu sover han även middag på sin vanliga tid. Skönt. Tänk vad mycket lite snuva kan ställa till med!?

Igår var det även den 26e och det betyder att jag och älskade sambon, fästmannen å ja, bara mitt allt, hade varit tillsammans i 3 år och 7 månader. Tiden flyger och då slog tanken mig även att jag helt glömde bort att nämna den 17e (Emils halvårsdag) att vi då endast hade en månad kvar tills vi firar 3(!) år som förlovade. Kan ni fatta? Om exakt tre veckor är det alltså tre år sedan som jag fick min ring på fingret! Helt sjukt.
 
Men fortfarande så underbart. Upp och nedgångar har vi alla men vad fasen gör väl det, jag älskar honom minst lika mycket i alla fall och i min värld finns det inget annat än att leva med honom och våran fina son. Jag älskar er.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0