Okej, sommar på riktigt.

Jag ger mig. Gårdagen var inte sommar, men idag serrni, då var det sommar! Promenaden igår började med en tröja som jacka som efter ett tag åkte av men då hade jag fortfarande en kortärmad tröja under, kände att det blåste för mycket för att ta av till linne.
 
Men idag så, då åkte tröjan av redan efter en bit - en så pass kort bit att jag inte ens hade behövt ta på mig den - och under hade jag bara ett linne. Det blåste, men var varma vindar! Emil somnade typ direkt också och sov ända tills han stått still ute på altanan någon minut, så blev en timmes sömn för honom och en timmes promenad för mig. Skönt.
 
När vi kom hem böt jag direkt om till shorts och linne - behövligt! Så ja..
 
Plocka fästing från katt, check
Shorts och linne, check
40º i solen, check
20º i skuggan, check
Lovely, check!
 
Avslutade dagen med marinerad kyckling ute på altanen och sist men inte minst en smulpaj med innehåll av hallon och blåbär. Receptet finner ni här.
 
♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Elin =) 21 år och mamma till två små busungar <3

Denna underbara värme <3

2013-05-07 @ 23:06:00
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0