Grattis

Grattis till mig på 22-års dagen. Like I care ;)
 
Hur som helst. Amanda har varit här hela helgen, kom i fredags med blommor och paket. Supersurprice liksom! :) Senare blev det tacomys och sen även gottis framför Idol.
 
Under lördagen tog vi en promenad innan det kom besök för att fira min, min familj kom (mamma, pappa, bröder och mormor) med presenter och fika så de var här halva dagen och busade och umgicks.
 
Och (jag som sa att jag skulle sluta skriva om Emils rutiner) jag måste bara dela med mig av en sjukt knäpp sovdag var gällde Emil igår. Familjen kom typ i den vevan då Emil brukar somna middag, så han verkade inte alls sugen på att sova. Busade runt hela tiden och först vid fyra började han bete sig lite som om han vore trött, men sen så ångrade han sig och busade vidare.
 
Så jag sa bestämt att nu skiter vi i sova middag så han får somna för natten nu (klockan var sju då). Han fick välling och åt kanske 10ml så sov han. Ganska trött? ;) Kanon tänkte jag, men så tänkte INTE Emil.
 
2 timmar senare - klockan 21. Då vaknar han. Ger han mer välling, så han kan äta en hel flaska - men nej, nu hade han tydligen bestämt sig för att dedär bara var hans middagsvila - KLOCKAN SJU PÅ KVÄLLEN! Hallå......
 
Han somnade ett om ni vill veta..
 
Men idag hörni. Idag är det min stora älskling första Farsdag ♥ Han sa att han såklart inte ska ha någonting, you wish. Emil har gjort en fin tavla och den ska pappan såklart få nu när han kommer hem om en stund :)
 
Kan visa den här på en gång också så att ni får se vad fint det blev :) Sebbe kollar ju ändå inte här ;)
 
GRATTIS OCKSÅ TILL MIN ÄLSKADE BÄSTA PAPPA PÅ FARSDAG! ♥
 
Emil tog sig en bulle igår från bullfatet och åt upp hela! Haha, bus..
 
♥ ♥ ♥ ♥
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis på födelsedagen min fina, underbara vän ❤️❤️❤️

Svar: Tack finaste du!! <3
Evelina Fahlström

2013-11-10 @ 21:25:48
URL: http://emeliemalmstrom.blogg.se
Postat av: Nathalie - mamma till världens finaste prinsessa

Grattis igen ❤️

Tavlan blev jättesöt!

Svar: Tack sötnos <3
Hihi ja men visst blev den :D
Evelina Fahlström

2013-11-10 @ 22:06:11
URL: http://nathalieelfstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0