Minne

Kom precis på att jag sa till Sebbe vid middagsbordet (strax innan sju) att han skulle påminna mig om att jag hade tvätt i maskinen som skulle hängas upp, eller det jag egentligen kom på var "justfan, jag har ju tvätt som måste hängas upp!"
 
Med andra ord glömde vi båda bort det och jag håller tummarna på att jag kommer ihåg det innan jag lägger mig ;)
 
Jag orkar ju inte resa på mig redan nu förstår ni, eftersom att jag ändå ska lägga mig typ.. nu.
 
Hur som helst. Imorgon kommer fina Amanda hit, stannar över helgen och på lördag blir det dubbelbesök då min familj + mormor kommer förbi för att gratta mig då jag fyller år på söndag. Ska bli trevligt :)
 
På tal om söndag, ni kommer väl ihåg att det är farsdag? Emil (läs jag) har dock inte köpt något till pappsen ännu, får kanske åka in till stan imorgon en sväng medans Sebbe jobba en snabbis. Återstår att se. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0