Överraskning

Idag satt jag och skrev ett långt inlägg från mobilen (eller okej det kändes långt i alla fall) men mottagningen blev sämst så inlägget kunde aldrig publiceras, därför skriver jag lite på nytt nu istället.
 
Igår kväll kom mina fina killar hem strax efter sju. Sebbe kom in tillsammans med en nyvaken Emil först så jag tog honom för att mysa och kramas lite medans Sebbe gick ut för att hämta alla grejer (skötväska och sånt man måste ha med när man har barn ;))
 
När han sen kom in så gick han upp ganska direkt men det var väl inget jag tänkte något på. Gick därför upp strax efter och ser då att han lägger in något i sin garderob och förstår direkt att det var något som skulle gömmas för mig. Men ååh!
 
Förstod att det var en present då jag fyller år om en vecka och frågar dum som jag är, vad det var. "Ingenting" får jag som svar, vad annars.
 
Mot att jag byter Emils bajsblöja fick jag öppna presenten redan igår, annars fick den vänta till rätt dag. Skulle tro jag fått öppna ändå va? ;) Men killarna är väl "smarta" och tar vara på alla tillfällen att slippa blöjbyten. Hur som helst så böt jag såklart blöjan och öppnar ett slarvigt inslaget paket, lite mjukt men ändå rätt hårt.. hm..
 
Kan ni förstå att jag blev paff när jag sen öppnar paketet. Innuti en blöja (ren såklart ;)) ligger en underbar liten förpackning. Efter evigt tjat om hur värdelös min telefon är så hade min stora älskling gått och köpt sig en S4 åt mig!
 
Jag blev helt förvånad och trodde det knappt fastän jag tagit ur mobilen och höll i den. Överlycklig! :)
 
Hur som helst så hade stackaren haft problem på MediaMarkt. Han hade varit först in i butiken vid öppningsdags och även varit den första att få hjälp. Då hade de självfallet fel i systemet så de hade problem att få ut kvittot. Han fick vänta för det skulle väl "troligtvis snart funka igen".. Med Emil på armen vankade Sebbe runt runt i butiken. Han som i övrigt HATAR när saker tar tid och alltid blir fly förbannad och flyr butiken fort som attsingen.
 
Han väntar, gick runt med Emil - som förövrigt hade varit supersnäll - i två timmar!!!
 
Men jag är i alla fall såå nöjd och hoppas jag ska förbli det = att den inte krånglar för mig ;)
 
 
Men nej. Nu kallar sängen så god natt!
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie - mamma till världens finaste prinsessa

Med en ny telefon ser jag fram emot mycket(!) mer bloggande! Mer bilder också 😊

2013-11-04 @ 10:53:29
URL: http://nathalieelfstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0