Pinsamt

Klart som fasen att jag visste att det heter och stavas OVERALL. Snacka hjärnsläpp! Tack Nathalie för att du hjälpte mig att komma på min sämsta hjärna :)
 
Sämst.
 
Hur som helst. Dagen har inte bjudit på så mycket, när Emil hade sovit middag drog jag på honom overallen(!) och gick till pizzerian/affären för att köpa mjölk. Har även tvättat två maskiner och sen när Sebbe kom hem stack jag iväg och köpte en begagnad sänggavel utav någon kvinna utanför Enköping.
 
Tyvärr IKEA's svartbruna färg - jag som vill byta ut alla svarta möbler här hemma till vita lär ju inte lyckas så bra om jag fortsätter köpa in svarta ;)
 
Hur som helst. Vita verkar knappt finnas, hittat någon enstaka på blocket typ i Alingsås - jo men tjena liksom.
 
Så det fick bli denna. Kan visa en bild imorgon :)
 
Men nej, nu ska jag väcka min stora älskling som sover på soffan här bredvid mig så vi kan gå och sova :)
 
Haha, på tal om sova. Nu har vi våra madrasser står direkt på golvet då vi inte satt några ben på ännu. Förstå vilken skillnad på höjd! Innan var sängen istället superhög - kanske sisådär 80cm eller något.. ojoj.
 
Skitsamma. Godnatt nu.

Kommentarer
Postat av: John

De gick fort, vi pratade ju om den typ i förrgår :)

2013-11-21 @ 20:50:50

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0