SIM-kort

Detta med SIM-kort till mobiler är ju inte alltid en dans på rosor. När min älskade kom hem med en underbar Samsung S4 till mig så saknades bara en Micro-SIM. Vi lyckades ju klippa till mitt förra kort och det har fungerat felfritt.
 
Tills idag.
 
Idag så stod det helt plötsligt att SIM-kortet inte längre fungerar så nu har jag kontaktat Tele2 (genom deras smarta Chatt) och de skulle skicka mig ett kort i rätt storlek och jag slipper till och med betala! :) Suuupersnällt!
 
Hur som helst. Får leva utan samtal och sms tills kortet hittat hit - ca 3 dagar. Hoppas på snabbare dock ;)

Kommentarer
Postat av: pauliina

Tack , för kommentaren :)

2013-11-11 @ 16:20:09

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0