Bygger på höjden!

Passar på att skriva några rader nu medans Emil leker så fint på golvet. Bygger klosstorn gör han just nu, så duktig han är våran lilla älskling! Bygga, riva, bygga, riva - haha - bra underhållning det där.
 
Hur som helst. Igår kom min käre mor och ena brodern förbi. Kanske var det jag som bad dom lösa bilproblem och kolla hit, så självfallet gjorde dom ju det då ;) De var här i några timmar, busade med Emil och efter ett tag gav Emil upp grejen med att skippa middagsvilan och somnade istället i mormors famn lite sött.
 
Bäst av allt är att min stora älskling nu och kommit tillbaka i lite mer normala rutiner igen. Han ska inte jobba imorgon, alltså är det slut på att jobba fredagar - i alla fall just nu? - så med andra ord har vi helg ikväll när han kommer hem. Som jag har längtat!
 
Men nej ni, nu ska jag läsa en grej här lite snabbt innan jag slår igen datan och beger mig ner på golvet med lillkorven.
 
I förrgår när Emil satt och byggde (och viss råkade riva i samma vända) ett litet torn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0