Gott!

Idag har jag och Sebbe hållt igång hela dagen, nästan i alla fall.
 
När vi vaknade så tog Sebbe med sig Emil till affären för att handla en massa grejer vi behövde, så medans jag var själv passade jag på att dammsuga och skura alla golv - välbehövligt kan jag ju säga.
 
När grabbarna kom hem igen fortsatte jag med att skura rent inne på toaletterna och Sebbe började med smörgåstårta. Imorgon kommer nämligen våra familjer för att fira Sebbe som fyller år på måndag :) Så då ska vi bjuda på smörgåstårta.
 
Sen när den var klar (garneringen görs dock imorgon) så ställde jag mig och smetade ihop en tårta (den görs också klart imorgon) och sen även cupcakes (som även dom görs klart imorgon ;)) och när det var klart så hade klockan redan hunnit bli lite kväller så då slog vi oss ner i soffan och har nyligen sett klart på Idol.
 
Men men, nu sitter Sebbe och nördar GTA och jag tänkte att jag kanske ska passa på att slå igång The sims innan vi kryper ner i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0