Sömntutor

Min familj sover, två av dom här bredvid mig i soffan. Min stora älskling och lilla Maya. Emil i sin säng och Burken däremot, kanske är vaken? Hon är ute på äventyr :)
 
Hur som helst så har dagen inte bjudit på något speciellt, tre pling på dörren utav spökiga barn som tiggde godis, synd för dom att vi inte hade något godis hemma då, haha.
 
Jag sitter och funderar på vad vi ska hitta på i helgen? Sambon har väl säkert planer på att besöka sina päron, som vanligt, men vad ska jag säga - jag kommer ju inte med så mycket andra förslag så ;)
 
Skit samma. Börjar bli lite trött i ögonen så ska spela slut på lite candy-liv sen blir det sova även för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0