Tisdag

Här på kvällskvisten så slog det mig att det ju faktiskt är onsdag imorgon redan, hallå då är det snart torsdag ju! (Fredag för oss) Så underbart :)
 
Hur som helst, min käre bror kom på besök idag. Han kom hit strax innan Sebbe kom hem (strax efter 18) och jag bjöd honom såklart på mat :)
 
Med sig hade han fina kläder till Emil, som jag ska prova imorgon och se så dom passar bra, vilket jag tror, hihi. Vi satt i alla fall och babblade på ända tills det var dags för Sebbe att bege sig i säng, klockan var alltså redan 22 och John fick lov att rulla hemåt - han skulle själv upp och jobba förmiddag imorgon så inte direkt så vi schasade iväg honom, haha.
 
Supertrevligt i alla fall att få träffa min fina bror lite, allt för sällan det sker nu för tiden tyvärr. Så vi får tacka för besöket bästa bror/morbror! ♥
 
Måste ju tillägga att sötnosen Emil stod vid Johns fötter och sträckte upp armarna och ville komma upp när J stod vid dörren och skulle säga hejdå. Gullplutten!
 
Men nej ni, nu tänker jag bege mig upp i sängen och sova. Ögonen börjar svida lite utav trötthet nu. God natt!
 
Två bilder John tog på mig och två myspellar!
 

Kommentarer
Postat av: John

Tack själva. Vi får ses snart igen! :)

2013-10-30 @ 06:20:03

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0