Avundsjuk

En gammal vän har gått och gjort det som jag sååå länge velat göra. Hon, hennes sambo och deras två små kotteunga har gått och köpt sig ett hus!
 
Jag sitter verkligen och längtar till den dagen då vi kan köpa vårat hus. Dock är ju husen här ikring dubbelt så dyra som husen där uppe, alltså kanske till och med mer än dubbelt. Men en vacker dag så står vi också där, i samma lyckobubbla som Familjen Malmström :)
 
Minns inte alls om jag nämnde här i bloggen då jag och Sebbe var och kollade på ett hus förut? Det var helt perfekt, låg bra till, Sebbe hade fått sitt garage, huset var fint helt enkelt. Men sen, efter en visning och mycket ringande till banker osv. så gav vi ändå upp då vi kände att vi inte ska behöva fiska in varenda krona för att ha råd.
 
Kruxet handlade alltså om handpenningen. Den är riktigt dum tycker jag ;)
 
Men ja, en dag hittar vi det där finaste huset som vi vill ha, men i lite mer passande tid ekonomiskt :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hihi, ni får väl ta och hälsa på oss :D
Så kan barnen busa massor medans vi sitter på altanen och snackar skiiiit ;)
Till våren skulle vi kunna slå till på en grillkväll tycker jag :)

Svar: Åh, det skulle vi verkligen försöka med tycker jag :)
Evelina Fahlström

2013-09-27 @ 09:32:20
URL: http://emeliemalmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0